Καλαμάτα: Εφιάλτης για 53χρονη - Άνδρας την απείλησε με μαχαίρι και μπήκε στο αυτοκίνητό της
Σε εξέλιξη βρίσκονται έρευνες για την ταυτοποίηση δράστη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε εξέλιξη βρίσκονται έρευνες για την ταυτοποίηση δράστη, που έκλεψε το αυτοκίνητο 53χρονης στην Καλαμάτα.
Η γυναίκα το απόγευμα της Κυριακής είχε κάνει στάση στην οδό Αθηνών, όταν ο δράστης εισέβαλε στο αυτοκίνητό της και υπό την απειλή μαχαιριού, της ζήτησε να του δώσει ό,τι χρήματα είχε πάνω της και να τον μεταφέρει στη Μεσσήνη.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η 53χρονη κατάφερε να βγει από το όχημα αναζητώντας βοήθεια, με τον δράστη να παίρνει το αυτοκίνητό της και να απομακρύνεται σε άγνωστη κατεύθυνση.
Αστυνομικοί εξετάζουν το υλικό που κατέγραψαν κάμερες, προκείμενου να ταυτοποιήσουν τον δράστη.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




