Κρήτη: Ήταν λήπτρια και έγινε δότρια - 66χρονη έδωσε ζωή μετά τον θάνατό της
Μια συγκινητική πράξη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε μια συγκινητική πράξη προσχώρησε η οικογένειας 66χρονης λήπτριας στην Κρήτη δωρίζοντας τα όργανα της μετά θάνατον και δίνοντας με τη σειρά τους ζωή σε ανθρώπους.
Χάρισε ζωή
Σύμφωνα με το ekiriti.gr η άτυχη γυναίκα νοσηλευόταν επί 12 ημέρες στην ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ έπειτα από ανακοπή που είχε υποστεί και όταν οι γιατροί διαπίστωσαν ότι η κατάσταση της υγείας της είναι μη αναστρέψιμη ενημέρωσαν σχετικά την οικογένειά της.
Εκείνοι με τη σειρά τους πήραν την σπουδαία και γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανά της. Η μεταφορά των οργάνων ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί με τους νεφρούς να πηγαίνουν στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός της Αθήνας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η συγκεκριμένη γυναίκα πριν από περίπου 7 χρόνια είχε γίνει η ίδια λήπτρια οργάνων. Σημειώνεται πως πρόκειται για την 13η δωρεά οργάνων που γίνεται στα νοσοκομεία του Ηρακλείου από την αρχή του έτους και για την 9η στο ΠΑΓΝΗ.
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




