Αγωγές και μηνύσεις από την τράπεζα που πήγε επιχειρηματίες σε γνωστό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης και έπαθαν δηλητηρίαση
Μεγάλη αναστάτωση σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο, ανήμερα των εγκαινίων της ΔΕΘ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μεγάλη αναστάτωση σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο, ανήμερα των εγκαινίων της ΔΕΘ, μετά από γεύμα που παρέθεσε συστημική τράπεζα σε γνωστό εστιατόριο, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το οποίο μάλιστα στο παρελθόν έχει δεχθεί... επισήμους και πελάτες υψηλού κύρους.
Πρόκειται για γεύμα στο οποίο παρευρέθηκαν περίπου 40 επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, πελάτες της τράπεζας. Ωστόσο, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καθόλου καλά. Σύμφωνα με πληροφορίες του voria.gr, λίγες ώρες μετά το γεύμα, οι περισσότεροι εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, εμετό και διάρροια.
Ορισμένοι, μάλιστα, διακομίστηκαν σε νοσοκομεία και κάποιοι εξ αυτών πέρασαν μια δύσκολη νύχτα. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως το πιθανότερο είναι το κακό να έγινε από το πρώτο ωμό πιάτο που σερβιρίστηκε (καβούρι με αβγοτάραχο), καθώς οι λίγοι που δεν κατανάλωσαν το συγκεκριμένο πιάτο δεν παρουσίασαν συμπτώματα.
Σε κάθε περίπτωση, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι επικεφαλής της τράπεζας έχουν δώσει εντολή στο νομικό τμήμα να ξεκινήσει τις διαδικασίες για αγωγές και μηνύσεις.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



