Θεσσαλονίκη: Εξιχνιάστηκε, 4 χρόνια μετά, ληστεία με καλάσνικοφ σε οίκο ευγηρίας
Πώς είχε γίνει η ληστεία το 2020🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στην εξιχνίαση ένοπλης ληστείας, που σημειώθηκε την άνοιξη του 2020, σε οίκο ευγηρίας της ανατολικής Θεσσαλονίκης, προχώρησαν αστυνομικοί και ταυτοποίησαν τα στοιχεία δύο εμπλεκομένων στην υπόθεση δραστών.
Πρόκειται για ημεδαπούς, ηλικίας 35 και 31 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για ληστεία κατά συναυτουργία και παράβαση του Νόμου περί όπλων.
Οι προαναφερόμενοι άντρες, μαζί με συνεργούς τους, τα στοιχεία των οποίων δεν έχουν ταυτοποιηθεί ακόμη, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους, εισήλθαν παράνομα σε χώρους του οίκου ευγηρίας και με την απειλή πολεμικού τουφεκίου, σιδερολοστού και βαριοπούλας, καθώς και με χρήση σωματικής βίας, ακινητοποίησαν υπάλληλο και έναν εκ των ιδιοκτητών. Στη συνέχεια αφαίρεσαν βαλίτσα που περιείχε ανιχνευτή μετάλλων, δύο ρολόγια και κοσμήματα και διέφυγαν με όχημα, όπου τους ανέμενε συνεργός, ο οποίος έφερε αυτόματο όπλο.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



