Τρόμος στη Θεσσαλονίκη για αγοράκι 2,5 ετών: Έμεινε κλειδωμένο σε αμάξι για μισή ώρα
Τι συνέβη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Πέμπτης (20/6) στη Θεσσαλονίκη, όταν ένα παιδί ηλικίας 2,5 ετών εγκλωβίστηκε μέσα σε αυτοκίνητο για μισή ώρα.
Τι συνέβη
Συγκεκριμένα, στις 19:30, μία γυναίκα στάθμευσε το αυτοκίνητό της στην οδό Νικολάου Γερμανού, απέναντι από τη ΧΑΝΘ, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Αφού έσβησε τον κινητήρα, άφησε τα κλειδιά στο ταμπλό και στη συνέχεια προσπάθησε να πάρει το αγοράκι της από το παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Η γυναίκα αντιλήφθηκε ότι το παιδί είχε κλειδωθεί μέσα στο όχημα και κάλεσε αμέσως την Αστυνομία και την Πυροσβεστική. Το παιδί έμεινε εγκλωβισμένο για 30 λεπτά μέσα στο αυτοκίνητο με τα παράθυρα κλειστά. Τελικά, η πυροσβεστική έσπασε το πίσω παράθυρο και έβγαλε το παιδί από το αυτοκίνητο.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



