Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 2χρονη μετά από ανάφλεξη - Ο πατέρας της έβαζε βενζίνη στο ΙΧ του
Ο 28χρονος πατέρας της τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού νοσηλεύεται ένα 2χρονο κοριτσάκι από χωριό του Δήμου Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, μετά από ανάφλεξη που σημειώθηκε την ώρα που ο 28χρονος πατέρας της έβαζε βενζίνη στο ΙΧ του, με μπιτόνι.
Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο το πώς προκλήθηκε η ανάφλεξη, από την οποία πήραν φωτιά τα ρούχα του μικρού κοριτσιού, με αποτέλεσμα να υποστεί εγκαύματα. Το παιδί μεταφέρθηκε αρχικά στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, αλλά κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού, όπως μεταδίδει το grtimes.gr.
Ο 28χρονος πατέρας της τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία και θα παραπεμφθεί αρμοδίως.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



