Πανικός στο Αγρίνιο: Δύο αστυνομικοί στο νοσοκομείο μετά από άγριο επεισόδιο
Τι συνέβη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συναγερμός σήμανε στο Αγρίνιο, έπειτα από άγριο επεισόδιο, με αποτέλεσμα να καταλήξουν στο νοσοκομείο δύο αστυνομικοί.
Το περιστατικό σημειώθηκε σε επαρχιακό δρόμο λίγο έξω από την πόλη, όταν μετά από σύσταση των αστυνομικών σε επαγγελματία για αντικείμενο στο οδόστρωμα, ο τελευταίος φέρεται πως επιτέθηκε στους αστυνομικούς.
Το επεισόδιο πήρε μεγάλες διαστάσεις και ενεπλάκη και ο γιος του επαγγελματία που φέρεται να δάγκωσε τη γυναίκα αστυνομικό στο πόδι, σύμφωνα με το agriniopress.
Στο σημείο επικράτησε αναστάτωση και έσπευσαν και ενισχύσεις όπου προχώρησαν σε δύο συλλήψεις, του επαγγελματία και του γιου του. Οι αστυνομικοί ελαφρά τραυματισμένοι δέχθηκαν τις πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο της πόλης.
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



