ΛΑΡΚΟ: Συλλαλητήριο εργαζομένων στο Σύνταγμα – «Το έγκλημα δεν θα περάσει»
Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στη ΛΑΡΚΟ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Σε εξέλιξη είναι η νέα πορεία διαμαρτυρίας των εργαζόμενων της ΛΑΡΚΟ στο Σύνταγμα διεκδικώντας τη λειτουργία της επιχείρησης και τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας.
Παράλληλα ζητούν και συνάντηση με τον πρωθυπουργό επισημαίνοντας τον κίνδυνο σοβαρού βιομηχανικού δυστυχήματος.
«Δεν θα περάσει το έγκλημα στη ΛΑΡΚΟ»
«Στην μπαταριά που έριξε η κυβέρνηση απαντάμε με μπαταριά, δεν έχουμε άλλο περιθώριο, καθώς μας έβαλε μπουρλότο στα σπίτια μας», τόνισε ο Παναγιώτης Πολίτης, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ στη Λάρυμνα.
Παράλληλα επισήμανε ότι αυτό το «έγκλημα» η κυβέρνηση θα το πληρώσει πολύ ακριβά και πρόσθεσε: «Καλούμε το γραφείο του πρωθυπουργού έστω και τώρα να τοποθετηθεί σε όλα αυτά τα ζητήματα ασφάλειας ζωής που έχουν θέσει οι εργαζόμενοι και τα Σωματεία της ΛΑΡΚΟ».
Τέλος στάθηκε στις επιπτώσεις από το «έγκλημα» στη ΛΑΡΚΟ και τις απολύσεις των εργαζομένων συνολικά, που, όπως είπε, «θα είναι σε πολλά επίπεδα. Θα μείνουμε μέσα στη ΛΑΡΚΟ γιατί είναι η δουλειά μας, αλλά και επειδή αν βγούμε έξω από τη ΛΑΡΚΟ βάζουμε σε κίνδυνο τα σπίτια μας, τις οικογένειές μας, τους συγγενείς και τους γείτονες, τα παιδιά μας στα σχολεία, ενώ κλείνουν τα ιατρεία της ΛΑΡΚΟ».
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




