Νάουσα: «12 χρόνια δεν πείραξα και δεν με πείραξε κανείς» - Ελεύθερος μέχρι τη δίκη ο 59χρονος που συνελήφθη για παρενόχληση μαθητριών
Για τη Μεγάλη Δευτέρα αναβλήθηκε η δίκη του 59χρονου ιδιοκτήτη στάβλου στην Ημαθία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Για τη Μεγάλη Δευτέρα αναβλήθηκε η δίκη του 59χρονου ιδιοκτήτη στάβλου στην Ημαθία, ο οποίος συνελήφθη μετά από καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση και γενετήσιες πράξεις σε βάρος δύο μαθητριών, ηλικίας 15 και 14 ετών, οι οποίες κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής έκαναν ιππασία.
Τι υποστήριξε ο ίδιος
Σύμφωνα με το thestival.gr, ο 59χρονος επρόκειτο να δικαστεί σήμερα, Παρασκευή 26 Απριλίου, στο Αυτόφωρο, όμως, η δίκη του αναβλήθηκε για τη Μεγάλη Δευτέρα, προκειμένου να κληθούν οι μάρτυρες της υπόθεσης. Μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης ο 59χρονος αφέθηκε ελεύθερος.
«Δώδεκα χρόνια δεν πείραξα και δεν με πείραξε κανείς», ήταν τα πρώτα λόγια του 59χρονου, ο οποίος έβαλε τα κλάματα στο εδώλιο του κατηγορουμένου.
Το συμβάν με θύματα τα δύο παιδιά, φέρεται να σημειώθηκε το πρωί της περασμένης Τρίτης. 23 Απριλίου, στην περιοχή του Άλσους Αγίου Νικολάου Ημαθίας.
Ο 59χρονος συνελήφθη μετά από καταγγελία του διευθυντή του σχολείου.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




