Ακρωτηρίασαν και τα δύο πόδια της 20χρονης φοιτήτριας που είχε προσβληθεί από μηνιγγίτιδα
Είχε μεταφερθεί στο Νοσοκομείο ΚΑΤ από το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, καθώς παρουσίασε σηπτικά έμβολα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στον ακρωτηριασμό και των δύο ποδιών της 20χρονης φοιτήτριας στο Πανεπιστήμιο Πατρών που προσβλήθηκε από μηνιγγίτιδα, προχώρησαν οι γιατροί μετά από επιπλοκές που εμφάνισε η κοπέλα λόγω της νόσου.
Υπενθυμίζεται πως η φοιτήτρια είχε μεταφερθεί στο Νοσοκομείο ΚΑΤ από το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, καθώς παρουσίασε σηπτικά έμβολα ως επιπλοκές της μηνιγγίτιδας.
Αυτά τα σηπτικά έμβολα δημιούργησαν γάγγραινα στο κάτω μέρος και των δύο ποδιών της, με τους γιατρούς να αποφασίζουν τον ακρωτηριασμό και των δύο ποδιών της, από το γόνατο και κάτω, όπως μεταδίδει το pelop.gr.
Η κατάσταση της υγείας της κρίνεται βελτιωμένη με τους γιατρούς να είναι αισιόδοξοι ότι κατάφεραν να περιορίσουν τη βλάβη.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



