Άνοιξε η γη και «κατάπιε» κομμάτι της παλαιάς Εθνικής Οδού Κορίνθου - Πατρών
Η διάβρωση των ακτών θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών των περιουσιών τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μεγάλα προβλήματα έχει δημιουργήσει η διάβρωση των ακτών στην ευρύτερη περιοχή του δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης.
Μάλιστα, σε πολλά σημεία του δήμου η θάλασσα έχει φτάσει στα σπίτια θέτοντας σε κίνδυνο τόσο την ασφάλεια των πολιτών όσο και την περιουσία τους.
Που εντοπίζονται τα προβλήματα στην Εθνική Οδό
Η διάβρωση έχει προκαλέσει προβλήματα και στην παλαιά Εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών κατά μήκους του παραλιακού δρόμου στη Λυγιά Ξυλοκάστρου, περίπου 50 μέτρα από τον δρόμο, στο ρεύμα προς Πάτρα όπου εμφανίζεται μεγάλη καθίζηση.
Την Παρασκευή (15/3) ο δήμαρχος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης Βλάσης Τσιώτος μαζί με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχό επισκέφτηκαν την περιοχή.
Ο περιφερειάρχης δήλωσε ότι θα βρεθεί ένα κονδύλι για να αποκατασταθεί ο δρόμος και να διορθωθεί το πρόβλημα στην Εθνική Οδό.
Ο δήμαρχος τόνισε ότι κινδυνεύουν άμεσα οι οδηγοί και οι πολίτες στην παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών και όπως είπε χαρακτηριστικά ευτυχώς που δεν έχουμε θρηνήσει θύματα και πρέπει η πολιτεία να πάρει άμεσα μέτρα για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα, σύμφωνα με το korinthostv.gr.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




