Νέα αποστολή οκτώ τόνων εμφιαλωμένου νερού από την Περιφέρεια Αττικής στην Αίγινα
Ο Περιφερειάρχης δεσμεύτηκε να συνεχιστεί η πρωτοβουλία για όσο χρονικό διάστημα απαιτηθεί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Περισσότερους από 8 τόνους εμφιαλωμένου νερού απέστειλε η Περιφέρεια Αττικής στις δημοτικές υπηρεσίες της Αίγινας, προκειμένου να διατεθούν στους πιο ευάλωτους πολίτες του νησιού, ώστε να μην επιβαρύνονται οικονομικά από τη διακοπή υδροδότησης, μετά τη ζημιά στον υποθαλάσσιο αγωγό.
Πριν από λίγες ημέρες, η Περιφέρεια Αττικής είχε αποστείλει 13,5 τόνους εμφιαλωμένου νερού, ενώ ο Νίκος Χαρδαλιάς έχει δεσμευτεί ότι θα συνεχιστεί η συγκεκριμένη πρωτοβουλία για όσο χρονικό διάστημα απαιτηθεί.
Η σχετική ανάρτηση του περιφερειάρχη Αττικής
«Περιμένουμε να ολοκληρωθεί η δικαστική έρευνα και να έχουμε επισήμως το πόρισμα σχετικά με τη ζημιά στον αγωγό ύδρευσης στην Αίγινα, προκειμένου οι αρμόδιες υπηρεσίες να προχωρήσουν σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες προς πάσα κατεύθυνση. Οι πολίτες της Αίγινας όμως δεν μπορούν να περιμένουν. Σήμερα στείλαμε 3 φορτηγά με 8,2 τόνους εμφιαλωμένο νερό. Συνολικά έχουμε αποστείλει 20 τόνους με εμφιαλωμένα νερά. Στεκόμαστε δίπλα στο δήμαρχο Γιάννη Ζορμπά και στους συμπολίτες μας στο νησί της Αίγινας».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




