Βόλος: Εγκατέλειψε τον σκύλο της στο διαμέρισμά της και εξαφανίστηκε
Καταδικάστηκε σε φυλάκιση 2 ετών με αναστολή και χρηματική ποινή 1000 €🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Πρόστιμο και φυλάκιση επιβλήθηκε σε ιδιοκτήτρια σκύλου που τον εγκατέλειψε μέσα στο σπίτι που νοίκιαζε, στον Βόλο, για τέσσερις ολόκληρες μέρες. Η 29χρονη εγκατέλειψε το ημιυπόγειο διαμέρισμα που είχε νοικιάσει, χωρίς να ενημερώσει την σπιτονοικοκυρά της, παρότι δεν είχε οφειλές απέναντί της, εγκαταλείποντας εντός αυτού το σκυλί της.
Της επιβλήθηκε πρόστιμο
Ευτυχώς, ο σκύλος, ράτσας πιτ μπουλ έγινε αντιληπτός από τους ενοίκους της πολυκατοικίας που τον άκουγαν να γαυγίζει επί τέσσερις ημέρες και κάλεσαν την Αστυνομία. Οι αστυνομικοί που έσπευσαν βρέθηκαν μπροστά σε ένα ζώο, που ήταν μεν ήσυχο, αλλά πολύ πεινασμένο.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, εναντίον της 29χρονης ιδιοκτήτριάς του σχηματίστηκε δικογραφία, και χθες, δικάστηκε ερήμην στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Βόλου, το οποίο την καταδίκασε σε φυλάκιση 2 ετών με αναστολή και χρηματική ποινή 1000 €.
Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
«Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



