Τρόμος για περαστικούς στη Θεσσαλονίκη: Άνοιξε τρύπα τριών μέτρων στο οδόστρωμα και «κατάπιε» δύο άτομα
Τραυματίστηκαν δύο 19χρονοι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Μία τρύπα περίπου τριών μέτρων άνοιξε στο οδόστρωμα, στη στοά του Μπιτ Παζάρ στη Θεσσαλονίκη, λίγο πριν από τη 1 τα ξημερώματα, με αποτέλεσμα να «καταπιεί» έναν 19χρονο και μία συνομήλική του.
Τραυματίστηκαν δύο άτομα
Αναστατωμένος ο κόσμος που βρισκόταν στην περιοχή κάλεσε το ΕΚΑΒ και την Πυροσβεστική, ωστόσο μέχρι να καταφθάσει, καταστηματάρχης προσέφερε μία αναδιπλούμενη σκάλα από την οποία κατάφεραν να βγουν στην επιφάνεια τραυματισμένοι οι δύο νεαροί.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τους παρέλαβε και τους μετέφερε στο Νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς. Σύμφωνα με πληροφορίες η 19χρονη έχει κατάγματα ενώ σε καλύτερη κατάσταση είναι ο νεαρός, που φέρει θλαστικά τραύματα.
Η είσοδος στο Μπιτ Παζάρ από την οδό Τοσίτσα έχει σφραγιστεί. Έρευνα για το συμβάν διεξάγει το Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



