Αλεξανδρούπολη: Έπαθε εγκεφαλικό στο προαύλιο του νοσοκομείου και του είπαν να περιμένει να γυρίσει το ασθενοφόρο
Οι γιατροί επέμεναν να τηρηθεί το πρωτόκολλο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Για 15 λεπτά πεσμένος στο πλατύσκαλο του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης αναγκάστηκε να περιμένει εργαζόμενος στην καθαριότητα του δήμου.
Ο 61χρονος μαζί με τους συναδέλφους του έκανε αποκομιδή από κάδους στο προαύλιο του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου της πόλης, όταν υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο.
Οι γιατροί επέμεναν να τηρηθεί το πρωτόκολλο
Οι συνάδελφοί του ενημέρωσαν τους γιατρούς στα ΤΕΠ και πρότειναν να μεταφερθεί με φορείο ή άλλον τρόπο στα Επείγοντα, όπως μεταδίδει ο ΑΝΤ1.
Ωστόσο, οι γιατροί επέμειναν ότι θα πρέπει να τηρηθεί το πρωτόκολλο και ο 61χρονος αναγκάστηκε να περιμένει 15 λεπτά να έρθει το ασθενοφόρο από το κέντρο της πόλης και να τον μεταφέρει σε απόσταση 100 μέτρων, με τους συναδέλφους τους να είναι πανικόβλητοι.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



