Ανατροπή με τη 17χρονη που έπαθε αλλεργικό σοκ: Οι γιατροί της έκοψαν τα φάρμακα καταστολής – Παραμένει στη ΜΕΘ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ώρες αγωνίας ζει η οικογένεια της 17χρονης μαθήτριας που υπέστη αλλεργικό σοκ ενώ βρισκόταν σε ξενοδοχείο στην Αμμουδάρα του Δήμου Μαλεβιζίου, στο πλαίσιο εκδρομής.
Παραμένει στη ΜΕΘ η 17χρονη που έπαθε αλλεργικό σοκ
Το κορίτσι νοσηλεύεται εδώ και αρκετές ημέρες σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ του Βενιζελείου νοσοκομείου. Σύμφωνα με το ekriti.gr πριν από δύο 24ωρα οι γιατροί είχαν διακόψει την φαρμακευτική αγωγή που την κρατά σε καταστολή ωστόσο η ενδοκράνεια πίεση επανήλθε με συνέπεια να συνεχίσουν κανονικά τα φάρμακα και να μπει ξανά σε καταστολή.
Όπως ανέφερε την Τρίτη στο τοπικό μέσο ο Διευθυντής της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Βενιζελείου, Ανέστης Κιούλπαλης, οι θεράποντες ιατροί έκοψαν ξανά τα κατασταλτικά φάρμακα και έως τώρα η ενδοκράνια πίεση είναι σε χαμηλά επίπεδα ενώ το θετικό είναι ότι έχει υποχωρήσει και το οίδημα στον εγκέφαλο της μαθήτριας.
Σύμφωνα με τον κ. Κιούλπαλη, αυτό που περιμένουν τώρα οι γιατροί είναι να συνεχίσει η σταθερή κατάσταση της μαθήτριας προκειμένου να ελέγξουν την εγκεφαλική της λειτουργία.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



