Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ: Σβήσαμε, όπως προβλέπεται, μετά από 15 μέρες, τις συνομιλίες του δυστυχήματος των Τεμπών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο σβήσιμο των καταγραφικών των συνομιλιών ανάμεσα στους σταθμάρχες, τους μηχανοδηγούς και τον ρυθμιστή όπου εργάζονταν κατά τη διάρκεια του δυστυχήματος των Τεμπών φέρεται να προχώρησε ο ΟΣΕ.
Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος στον ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης σε πρόσφατη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, «υπάρχει το έγγραφο της ανακριτικής αρχής, ο εισαγγελέας και ο ανακριτής μας τα ζήτησε ενάμιση μήνα μετά. Βάσει της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η εταιρεία που κρατάει τις καταγραφές είναι υποχρεωμένη στις 15 μέρες να τα σβήνει».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «μας ζήτησε ο ανακριτής και δώσαμε στην ΕΥΠ τις κασέτες και τους σκληρούς δίσκους, οι οποίοι είχαν σβηστεί, μήπως μπορέσουν με ειδική επεξεργασία να αναπαράγουν το υλικό. Αυτό είναι το γεγονός. Από εκεί και πέρα, δεν έχω κάτι άλλο να πω».
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



