Παριστάνουν τους δημοτικούς υπαλλήλους και ζητούν χρήματα - Προσοχή εφιστά ο δήμος Θέρμης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την προσοχή των πολιτών εφιστά ο δήμος Θέρμης, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, με αφορμή πρόσφατα περιστατικά τηλεφωνικής απάτης. Το τελευταίο διάστημα πραγματοποιούνται τηλεφωνικές κλήσεις σε ανυποψίαστους πολίτες από υποτιθέμενους υπαλλήλους του δήμου Θέρμης, συγκεκριμένα των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου, ισχυριζόμενοι ότι συγκεντρώνουν χρήματα για ανήμπορους συνδημότες μας.
Όπως αναφέρει σε σχετικό δελτίο Τύπου ο δήμος Θέρμης, «οι επιτήδειοι εκμεταλλευόμενοι τη φιλανθρωπία και την αλληλεγγύη που αναπτύσσεται μεταξύ των ανθρώπων, ζητούν την κατάθεση χρηματικού ποσού σε συγκεκριμένο αριθμό λογαριασμού τραπέζης, δήθεν για να βοηθήσουν κάποιους ανήμπορους συνδημότες μας».
Ο δήμος Θέρμης ενημερώνει τους πολίτες, προς αποφυγή εξαπάτησης, ότι δεν έχει καμία απολύτως ανάμειξη με τα περιστατικά αυτά και ουδέποτε προέβη ή πρόκειται να προβεί σε τέτοιου είδους πρακτικές.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



