Χαλκιδική: Αποτροπιασμός από νέα κακοποίηση ζώων - Πέταξαν κουτάβια στη μέση του δρόμου «για να τα πατήσουν αυτοκίνητα»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέα κακοποίηση σκύλων έρχεται στο «φως», με το Φιλοζωικό Πολιτιστικό & Περιβαλλοντικό Σωματείο Πολυγύρου να καταγγέλλει πως άγνωστος έβαλε κουτάβια σε τσουβάλι και τα πέταξε σε κεντρικό δρόμο «για να τα πατήσουν τα αυτοκίνητα».
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική καταγγελία, τα σκυλάκια γεννήθηκαν από αδέσποτη μαμά πριν λίγους μήνες στο Κελλί Χαλκιδικής και δυστυχώς, δεν βρέθηκε φιλοξενία.
Όπως αναφέρει το φιλοζωικό σωματείο Πολυγύρου, υπήρχαν παράπονα κατοίκων πως κουτάβια μπαίνουν στις αυλές τους, «μέχρι που κάποιος αποφάσισε να τα βάλει σε ένα τσουβάλι και να τα πετάξει στον κεντρικό δρόμο έξω από το χωριό, στη μέση του δρόμου... για να τα πατήσουν τα αυτοκίνητα, για να πεθάνουν αργά και βασανιστικά μέσα σε αφόρητους πόνους».
Τα ζωάκια τα είδε το Σάββατο 19/8 και τα μετέφερε στο συνεργαζόμενο κτηνιατρείο με τον Δήμο μια νεαρή εργαζόμενη που πήγαινε στη δουλειά της.
«Ευχόμαστε να ζήσουν για να δουν την καλή πλευρά των ανθρώπων Μέχρι στιγμής αυτό φαίνεται απίθανο, κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, κατάγματα στα πόδια και στη λεκάνη... Να σημειώσουμε ότι υπήρχαν άλλα τέσσερα αδερφάκια τα οποία έχουν εξαφανιστεί και ότι σε αυτό το χωριό είναι συνηθισμένο φαινόμενο να "εξαφανίζονται ζώα"», καταλήγει το φιλοζωικό σωματείο.
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




