Συνελήφθησαν στην Αθήνα δύο άτομα για κατοχή όπλων
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνελήφθησαν, στο πλαίσιο του αυτοφώρου, την Τετάρτη (19/7) στην Αθήνα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών, δύο αλλοδαποί, 36 και 30 ετών, κατηγορούμενοι -κατά περίπτωση- για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων, περί αλλοδαπών και αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, στο πλαίσιο διερεύνησης πληροφοριών πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες έρευνες σε δύο σπίτια στην Αθήνα, με τη συνδρομή αστυνομικών της Ε.Κ.Α.Μ., όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
- καραμπίνα,
- υπηρεσιακό πιστόλι το οποίο όπως διαπιστώθηκε είχε κλαπεί από σπίτι αστυνομικού στην περιοχή της Αττικής,
- 2 περίστροφα
- αεροβόλο πιστόλι,
- 2 μαχαίρια
- ξιφίδιο και
- 290 φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



