Θερινό πρόγραμμα ΟΑΣΑ: Σε ποιες γραμμές μειώνονται τα δρομολόγια και σε ποιες αυξάνονται – Τι ισχύει
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Μειωμένα έως και κατά 30% θα είναι τα δρομολόγια των οδικών μέσων της Αθήνας καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, καθώς έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται το θερινό πρόγραμμα. Σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ επισημαίνει ότι το θερινό πρόγραμμα δρομολογίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητάς του θα διαρκέσει έως και την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου, καθώς όπως προκύπτει από τα στοιχεία κίνησης, οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ τους καλοκαιρινούς μήνες, μειώνονται έως και 36% σε σχέση με τον υπόλοιπο χρόνο, δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων κάνει χρήση της καλοκαιρινής άδειας.
Ωστόσο ο Οργανισμός προχωρεί σε αναδιαμόρφωση του προγράμματος δρομολογίων κατά τη θερινή περίοδο, λαμβάνοντας υπόψη τη μειωμένη κίνηση στο συγκοινωνιακό δίκτυο, αλλά και την αυξημένη ζήτηση σε περιοχές παραθεριστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος, τις γραμμές των οποίων ενισχύει.
Οπως επισημαίνεται, για την κάλυψη των αναγκών κατοίκων και επισκεπτών -τουριστών της πόλης, ο ΟΑΣΑ έχει ενισχύσει σημαντικά αυτή την περίοδο, τα δρομολόγια σε γραμμές που εξυπηρετούν τον παραλιακό άξονα και το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», τα ΚΤΕΛ Κηφισού και το λιμάνι του Πειραιά.
Συγκεκριμένα, στις αεροδρομιακές γραμμές Χ93, Χ95 και Χ96 που συνδέουν τον ΔΑΑ αντίστοιχα με τον Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού, το Σύνταγμα και τον Πειραιά, το συγκοινωνιακό έργο κατά την περίοδο του καλοκαιριού, όλες ανεξαιρέτως τις ημέρες της εβδομάδας, ενισχύεται σε ποσοστό έως και 30% σε σχέση με το χειμερινό πρόγραμμα.
Αντίστοιχα, στις γραμμές που εξυπηρετούν τον παραλιακό άξονα, όπως η 122 (Αργυρούπολη – Σαρωνίδα), η 122Β (Βάρκιζα – Αργυρούπολη), η 171 (Βάρκιζα – Αργυρούπολη), η 304 (Νομισματοκοπείο – Βραυρώνα), η 305 (Νομισματοκοπείο – Άγιος Νικόλαος), η 330 (Κορωπί – Αγία Μαρίνα), η Α2 (Ακαδημία – Βούλα) και η Β2 (Στ. Συγρού Φιξ – Άγιος Κοσμάς), τα δρομολόγια τόσο τις καθημερινές, όσο και τα Σαββατοκύριακα, ενισχύονται έως και 40% σε ημερήσια βάση.
Στο ίδιο πλαίσιο, ο ΟΑΣΑ προχώρησε από τις αρχές Ιουνίου στην επαναλειτουργία της λεωφορειακής γραμμής Χ80 «Πειραιάς – Ακρόπολη – Σύνταγμα EXPRESS».
Η λεωφορειακή γραμμή Χ80 πραγματοποιεί δρομολόγια, συνδέοντας τον τερματικό σταθμό κρουαζιερόπλοιων του ΟΛΠ στον Πειραιά (Ακτή Ξαβερίου και Ακτή Μιαούλη) με την Ακρόπολη και το κέντρο του Πειραιά με αυτό της Αθήνας, ενώ διέρχεται στην επιστροφή της προς Πειραιά, από το «Κέντρο Πολιτισμού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος».
Η συγκεκριμένη γραμμή καλύπτει, κυκλικά, σε περίπου 60 λεπτά, απόσταση 27 χιλιομέτρων, δηλαδή, σε μισή ώρα, ο επιβάτης μπορεί να φτάσει στο κέντρο της Αθήνας από το λιμάνι του Πειραιά και αντίστροφα.
Ο Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια για Νέα Αριστερά
Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr