«Γαϊτανάκι» καθυστερήσεων στον σιδηρόδρομο εξαιτίας βλαβών εν μέσω καύσωνα - Πού εντοπίστηκαν τα σημαντικότερα προβλήματα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία του σιδηροδρόμου και ταλαιπωρία για πολλούς επιβάτες επεφύλασσε το Σαββατοκύριακο του καύσωνα τόσο εξαιτίας απανωτών αστοχιών στο τροχαίο υλικό όσο και λόγω των βραδυποριών που ζήτησε ο ΟΣΕ από την Παρασκευή σε συγκεκριμένα σημεία του δικτύου υπό το φόβο της στρέβλωσης των σιδηροδρομικών γραμμών.
Υπενθυμίζεται ότι ο διαχειριστής υποδομής ΟΣΕ, εξέδωσε εγκύκλιο για περιορισμό της ταχύτητας για μήκος διαδρομής περίπου 50 χλμ (ΣΚΑ - Οινόη), επικαλούμενος την ασφάλεια της κυκλοφορίας. Πηγές των μηχανοδηγών της Hellenic Train έκαναν λόγο για μια πρωτοφανή απόφαση, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εγκατάλειψη της συντήρησης του δικτύου και στην ανυπαρξία επαρκούς αριθμού συνεργείων γραμμής.
Ο ΟΣΕ από την πλευρά του απαντώντας την περασμένη Παρασκευή σημείωνε πως «λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, καθ’ όλο το 24ωρο, με γνώμονα την ασφάλεια της κυκλοφορίας των τρένων, είναι αναγκασμένος να επιβάλλει αναλόγως των συνθηκών περιορισμούς ταχύτητας με συνέπεια καθυστερήσεις. Ζητούμε την κατανόηση των επιβατών μας επειδή η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα».
Το γαϊτανάκι των καθυστερήσεων συνεχίστηκε και την Κυριακή, αυτή τη φορά εξαιτίας προβλημάτων και βλαβών στο τροχαίο υλικό. Η εταιρία λειτουργίας ανακοίνωσε πως η αμαξοστοιχία 51 (Θεσσαλονίκη - Αθήνα) αναχώρησε με 82 λεπτά καθυστέρηση, συμπληρώνοντας πως οι επιβάτες της δικαιούνται αποζημίωση καθυστέρησης ίση με το 25% του αντιτίμου του εισιτηρίου τους. Η αποζημίωση παρέχεται στα φυσικά εκδοτήρια της Hellenic Train, ή απ ευθείας στην κάρτα τους εφόσον πρόκειται για ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Ομως τα προβλήματα και η ταλαιπωρία των επιβατών εν μέσω καύσωνα δεν τελείωσαν εκεί. Και η αμαξοστοιχία IC56 (επίσης Αθήνα - Θεσσαλονίκη) αναχώρησε από την Αθήνα σχεδόν με καθυστέρηση μίας ώρας και για την ακρίβεια 58 λεπτών. Αιτία και γι΄αυτήν την καθυστέρηση ήταν το τροχαίο υλικό καθώς χρειάστηκε αλλαγή μηχανής προκειμένου να αναχωρήσει το τρένο.
Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr