Θεσσαλονίκη: Σημαντική βελτίωση της υγείας της ερπετολόγου που δαγκώθηκε από οχιά - Τα νεότερα για την κατάστασή της
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σημαντική βελτίωση παρουσιάζει η κατάσταση της υγείας της 39χρονης ερπετολόγου, η οποία νοσηλεύεται στην Α' ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου μετά από δήγμα οχιάς που δέχτηκε την περασμένη Παρασκευή, σε σχολείο της Θεσσαλονίκης. Η ασθενής συνεχίζει να υποστηρίζεται αναπνευστικά και αιμοδυναμικά και βρίσκεται υπό στενή παρακολούθηση.
Υπενθυμίζεται πως η 39χρονη κλήθηκε να απομακρύνει οχιά που εντοπίστηκε στο 30ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και στην προσπάθειά της να την απομακρύνει δέχτηκε δήγμα από το φίδι. Αρχικά κατέφθασαν στο σχολείο δύο μοτοσικλετιστές του ΕΚΑΒ και στη συνέχεια έσπευσε ασθενοφόρο, ο γιατρός του οποίου, λόγω της επιδείνωσης που παρουσίασε, προχώρησε στη διασωλήνωσή της.
- Ισπανία: Πρόωρες εκλογές εξήγγειλε ο Σάντσεθ μετά τη σαρωτική ήττα στις δημοτικές κάλπες – Πότε θα διεξαχθούν
- Μερβέ Ντιζντάρ: Η Τουρκάλα ηθοποιός βραβεύτηκε στις Κάννες και κατέκρινε την Τουρκία - Σφοδρές αντιδράσεις βουλευτών
- Μαθητής στο Μιλάνο μαχαίρωσε καθηγήτρια και απείλησε παιδιά - Παραδόθηκε οικειοθελώς στις Αρχές
- Πηγαδάκια, πρωτοεμφανιζόμενοι και απουσίες από τη «Βουλή της μίας ημέρας» - Δείτε φωτογραφίες
- «Σπίτι μου»: Εφθασαν τις 33.000 οι αιτήσεις για φθηνά στεγαστικά δάνεια – Πόσες έχουν εγκριθεί
- Ντόρτμουντ: Ιστορική πτώση της μετοχής μετά την απώλεια του τίτλου στην Bundesliga
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




