Ασύλληπτη καταγγελία: Έκλεψαν αναπηρικά αμαξίδια από το Γενικό Νοσοκομείο Σερρών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών Νίκος Φαρμάκης, ο οποίος αποκάλυψε ότι άγνωστοι έκλεψαν αναπηρικά αμαξίδια από το νοσοκομείο.
Κατά τη παράδοση αμαξιδίου την Τετάρτη (19/4) από την ΚΕΔΗΣ, o Διοικητής του νοσοκομείου υπογράμμισε ότι το προηγούμενο διάστημα κλάπηκαν δύο αμαξίδια, σύμφωνα με το infonews24.gr.
«Έρχονται, παίρνουν τους συγγενείς τους, βάζουν το αμαξίδιο στο αυτοκίνητο και φεύγουν. Έχει γίνει κι αυτό. Έχουν κλαπεί μέχρι στιγμής δύο αναπηρικά αμαξίδια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νίκος Φαρμάκης.
- Ραγδαίες εξελίξεις: Η δικαστής αρνήθηκε να δώσει τη δικογραφία με την καταγγελία για σεξουαλική κακοποίηση στους συνηγόρους του Γεωργούλη
- Μητσοτάκης: Ένοχος ο ΣΥΡΙΖΑ για την παγίδα της απλής αναλογικής, δεν χωρούν χαλαρές ψήφοι ή ψήφοι διαμαρτυρίας
- Σοκ στη Μυτιλήνη: Περιέλουσε τον σύζυγό της με εύφλεκτο υγρό και του έβαλε φωτιά – Νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση το θύμα
- «Δεν έγινε απομάκρυνση, φοβήθηκαν ότι θα υπήρχαν περισσότερα θύματα» - Τι κατέθεσε αντιστράτηγος της Πυροσβεστικής στη δίκη για το Μάτι
- Αλλάζει σελίδα ο ΕΦΚΑ: Ηλεκτρονική πρόσβαση σε ένσημα και συντάξεις - Τέλος η αναμονή στα γκισέ
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




