Συγκέντρωση διαμαρτυρίας συνταξιούχων στο υπουργείο Εργασίας - Tι ζητούν
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων πραγματοποιούν το πρωί της Τρίτης οι συνεργαζόμενες συνταξιουχικές οργανώσεις, αντιδρώντας στην ακρίβεια στα προϊόντα και στην ενέργεια και διεκδικώντας αυξήσεις στις συντάξεις.
Όπως αναφέρουν, διεκδικούν:
«- Αυξήσεις σε όλες τις συντάξεις στο ύψος του πληθωρισμού και κατώτερη σύνταξη στο 80% του κατώτατου μισθού.
- Καταβολή της 13ης και 14ης σύνταξης και, ιδίως, του Δώρου του Πάσχα.
- Άμεση καταβολή των αναδρομικών σε όλους τους συνταξιούχους, δίχως δικαστήρια και προαπαιτούμενα.
- Ενσωμάτωση της προσωπικής διαφοράς στις καταβαλλόμενες συντάξεις σε όλους τους συνταξιούχους.
- Οι συντάξεις χηρείας να καταβάλλονται όλες (παλιές και νέες) με τη νομοθετική ρύθμιση του 2019. Σε καμία περίπτωση κάτω από την εθνική σύνταξη.
- Πρόσληψη προσωπικού ιατρικού-νοσηλευτικού στις μονάδες υγείας και στον ΕΦΚΑ».
Τέλος, διεκδικούν να αποδοθούν στις δικαιούχες συνταξιουχικές οργανώσεις οι οικειοθελώς παρακρατημένες εισφορές για τις λειτουργικές ανάγκες τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4387/16, άρθρο 102, όπως αυτό τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του νόμου 4611/19.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




