Αγρίνιο: Στο νοσοκομείο 3 μαθητές – Εισέπνευσαν σκόνη πυροσβεστήρα που άνοιξε συμμαθητής τους στην τάξη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε την περασμένη Πέμπτη στο Αγρίνιο, όταν μαθητής δημοτικού σχολείου φέρεται να άνοιξε πυροσβεστήρα στην τάξη, με αποτέλεσμα 3 συμμαθητές του να καταλήξουν στο νοσοκομείο, έπειτα από εισπνοή σκόνης.
Το ένα από τα παιδιά μάλιστα νοσηλεύεται ακόμη, σύμφωνα με το agriniopress.gr.
- Έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ - Έρχεται η κακοκαιρία «ILINA» με καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνούς
- «Φωτιά» οι τιμές των καυσίμων: Μπορεί να φτάσει και τα 2 ευρώ το λίτρο το Πάσχα - Γιατί η πτώση του Brent δεν αποτυπώνεται στην αντλία;
- «Θα σε αφήσω χωρίς πόδια»: Πατέρας χτυπούσε με σκουπόξυλο το 11χρονο παιδί του - Οργή στον Βόλο
- Ιντεάλ και Άστορ ζητούν τη βοήθειά μας: «Αποτελούν το τελευταίο οχυρό της πόλης μας» λέει ο αιθουσάρχης Μπάμπης Κονταράκης στο ethnos.gr
- Στεγαστικά δάνεια: Ποια σενάρια εξετάζουν οι τράπεζες για αύξηση των δικαιούχων της επιδότησης
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




