Ετοιμάζεται να αρχίσει τα δρομολόγια ο Προαστιακός όμως οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σχεδόν στα... τυφλά - «Βουβό» το σύστημα της τηλεδιοίκησης
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Ο Προαστιακός είναι έτοιμος να επανεκκινήσει την Τετάρτη, όμως δεκάδες αμαξοστοιχίες του ετοιμάζονται να μπουν ξανά στις ράγες ενώ θα κινούνται μέσα από τον αστικό ιστό της Αθήνας σχεδόν στα... τυφλά, καθώς μεγάλο τμήμα της διαδρομής από Πειραιά μέχρι και Αγίους Αναργύρους δεν είναι τηλεδιοικούμενη.
Το σύστημα της τηλεδιοίκησης στον προαστιακό από τον Πειραιά μέχρι και τους Αγίους Αναργύρους δεν λειτουργεί ακόμα.
Το OPEN και ο δημοσιογράφος Γιάννης Ζιάκας βρέθηκαν στον σταθμό του Ρουφ από τον οποίο περνάνε τόσο αμαξοστοιχίες του προαστιακού όσο και intercity επιβατικές -αλλά και εμπορευματικές. Μάλιστα, όπως φαίνεται κανένα από τα τρία φανάρια στον σταθμό δεν λειτουργεί.
Μάλιστα, στον σταθμό του Ρουφ δεν υπάρχει καν μόνιμος σταθμάρχης.
Κόπηκε μπάρα διάβασης και την... κόλλησαν
Κοντά στον σταθμό Λεύκα του Προαστιακού στον Πειραιά, πρόσφατα, η μπάρα της διάβασης κόπηκε. Αντί όμως να αντικατασταθεί, κολλήθηκε... Ακόμα και αυτό, σύμφωνα με τους κατοίκους, έγινε μετά από αρκετές ημέρες. Και οι φθορές δεν σταματούν εκεί.
Στον Πειραιά υπάρχει ένα κλειδί, στην κορυφή του οποίου υπάρχει ένας κλωβός -ο οποίος υποτίθεται πως είναι φωτιζόμενος και δείχνει και την κατεύθυνση των γραμμών στα διερχόμενα τρένα. Όπως φαίνεται από το βίντεο του OPEN που βρέθηκε στο σημείο, έχει λεηλατηθεί. Το πορτάκι του έχει σπάσει, ενώ στο ντουί -στο οποίο υποτίθεται πως υπήρχε η λάμπα- αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα...
Προβλήματα και στην περιφέρεια
Τα προβλήματα, όμως, επεκτείνονται και εκτός Αττικής. Στο Πήλιο, στη διαδρομή Άνω Λεχώνια - Μηλιές, τα όσα καταγγέλλει ο πρώην σταθμάρχης του Βόλου σοκάρουν:
«Δεν υπάρχει ραδιοτηλεφωνική κάλυψη της αμαξοστοιχίας με τον σταθμό. Όπου πιάνει το κινητό τηλέφωνο του καθενός. Πρέπει, λοιπόν, για να επικοινωνήσει η Αθήνα, ο ρυθμιστής κυκλοφορίας ή ο οποιοσδήποτε, να μάθει ποιος είναι ο μηχανοδηγός και να τον πάρει τηλέφωνο αν πιάνει το κινητό του, αν οτιδήποτε συμβεί», είπε μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3.
Και στην Πάτρα, ο προαστιακός θα λειτουργήσει ξανά εν μέσω σοβαρών καταγγελιών από σιδηροδρομικούς.
«Δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική ανάταξη της γραμμής από το 1959 που μπήκαν αυτά τα σίδερα όταν αλλάξαμε από τον ατμό και πήγαμε στο πετρέλαιο», καταγγέλλει ο Σταύρος Πήλιος, γραμματέας Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου.
Στην Πάτρα οι ισόπεδες διαβάσεις του τρένου είναι όλες αυτόματες εκτός από αυτή που βρίσκεται μπροστά από την εκκλησία του Αγίου Ανδρέα όπου είναι χειροκίνητη και υπάρχει άνθρωπος 24 ώρες το 24ωρο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Νίκου Γιαπρακά για το OPEN.
Τέλος, σημειώνεται πως η επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηρόδρομου, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις, θα γίνει με μείωση της ταχύτητας στα 80 ή 100 χιλιόμετρα στα σημεία χωρίς σηματοδότηση, με δύο μηχανοδηγούς καθώς και με έναν συνοδό σε κάθε αμαξοστοιχία.
- Πόσο ασφαλείς είναι οι Έλληνες καταθέτες μετά την αναταραχή που προκάλεσαν Credit Suisse και SVB; Καθηγητής Χρηματοοικονομικών εξηγεί στο ethnos.gr
- Credit Suisse: «Λευκός καπνός» για την εξαγορά από την UBS - Πάνω από 2 δισ. η τιμή
- Άλλο ένα περιστατικό αστυνομικής βαρβαρότητας στις ΗΠΑ: Πυροβόλησαν θανάσιμα τέσσερις φορές 60χρονο με λοστό
- Ένα υπέροχο, ασυνήθιστο δίδυμο: Άγριος γερανός αρνείται να φύγει από το πλευρό του ανθρώπου που τού έσωσε τη ζωή
- Credit Suisse: Οι Ελβετικές αρχές εξετάζουν κούρεμα στους κατόχους ομολόγων
Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr