Έκρυβε δύο κιλά ηρωίνη πίσω από το ταμπλό του αυτοκινήτου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πίσω από το ταμπλό αυτοκινήτου έκρυβε τέσσερα δέματα με δύο κιλά ηρωίνη 40χρονος, ο οποίος συνελήφθη ύστερα από αστυνομική επιχείρηση, έξω από τον Βόλο.
Πρόκειται για αλβανικής καταγωγής άνδρα, ο οποίος κατηγορείται ως μέλος κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών ουσιών και οδηγείται στην αρμόδια Εισαγγελία Πρωτοδικών. Από την ίδια «κρύπτη», οι αστυνομικοί κατάσχεσαν και πέμπτο δέμα με 51 γραμμάρια κοκαΐνη.
Όπως ανακοινώθηκε, ο συλληφθείς είχε παραλάβει τις ναρκωτικές ουσίες από την Αθήνα, με σκοπό να τις μεταφέρει στον Βόλο και στη Θεσσαλονίκη, όπου επρόκειτο να διακινηθούν. Η αστυνομία φαίνεται πως είχε πληροφορίες για το δρομολόγιο και χθες το απόγευμα, το όχημα με οδηγό τον 40χρονο έπεσε σε «μπλόκο», στους Νέες Παγασές Μαγνησίας.
Την υπόθεση αποκάλυψε το Τμήμα Γενικών Υποθέσεων της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης, ενώ στην επιχείρηση σύλληψης συμμετείχαν αστυνομικοί από διάφορες υπηρεσίες του Βόλου.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



