Ανακοινώνει Πρωτοβουλία για τον δήμο Θεσσαλονίκης ο Στέλιος Αγγελούδης - «Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν πρέπει να έχει χρώμα»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την πρόθεση του να ανακοινώσει Πρωτοβουλία για τον δήμο Θεσσαλονίκης κάνει γνωστή ο πρώην πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης. Η πρωτοβουλία αφορά τη δημιουργία μιας μεγάλης ομάδας επί του παρόντος. Η πόλη χρειάζεται ομάδες και ανθρώπους που να ξέρουν τη δουλειά, δήλωσε μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη
«Θα μιλήσω με όλους για να δημιουργηθεί ένα πλατύ και ευρύ σχήμα. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης μπορεί να κάνει πάρα πολλά αρκεί να συγκεντρώνει δίπλα του ό,τι πιο δυναμικό υπάρχει», υπογράμμισε.
Επισήμανε ότι δεν υπάρχει σοβαρή και στιβαρή διοίκηση στην πόλη, αναφερόμενος στη διοίκηση Ζέρβα και ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί ούτε και επιδιώκει πολιτική υποστήριξη. «Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν πρέπει να έχει χρώμα», ανέφερε χαρακτηριστικά».
Τάχθηκε επίσης υπέρ της άποψης ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης πρέπει να γίνει Μητροπολιτικός.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



