Θεσσαλονίκη: Επεισόδια έξω από το γήπεδο του Άρη μετά το ματς με τον Ολυμπιακό – Οπαδοί επιτέθηκαν στα ΜΑΤ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επεισόδια ξέσπασαν το βράδυ της Τετάρτης λίγο μετά τη λήξη του αγώνα κυπέλλου μεταξύ Άρη και Ολυμπιακού στο «Κλεάνθης Βικελίδης», που είχε ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό των «κιτρινόμαυρων».
Σύμφωνα με το thestival.gr περίπου 100 κουκουλοφόροι επιτέθηκαν στις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν έξω από το γήπεδο, στην οδό Αλεξάνδρου Παπαναστασίου.
Οι ταραξίες απωθήθηκαν από διμοιρίες των ΜΑΤ και στη συνέχεια πυρπόλησαν κάδους απορριμμάτων στήνοντας οδοφράγματα. Οι δρόμοι πέριξ του γηπέδου μετατράπηκαν σε πεδίο μάχης.
- Μητσοτάκης κατά Τσίπρα για πρόταση μομφής: Έγραψε μόνος του τον πρόλογο της ήττας του – «Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε σημαία του τον Ράμμο, θα δούμε πόσο ανεξάρτητος είναι»
- Κλιμακώνεται η ένταση: Οι ΗΠΑ στέλνουν 31 άρματα Abrams στην Ουκρανία – Μετά τα Leopard της Γερμανίας
- Στα ύψη η σύγκρουση στη Βουλή - Γεωργιάδης: «Είστε σκευωροί και ψεύτες» - Τσακαλώτος: Παρακολουθούνται οι πάντες και δε λέτε κουβέντα
- Μία μουσούδα μέσα στο χιόνι και παιχνίδι στο ηλιοβασίλεμα: Οι 12 κορυφαίες... σκυλοφωτογραφίες του 2022
- Ναυτιλία: Το διαζύγιο της συμμαχίας MSC-Maersk αλλάζει τον παγκόσμιο χάρτη του κλάδου
Διαβάστε ακόμη
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




