Ανατίναξαν ΑΤΜ στη Θεσσαλονίκη: Έκλεψαν κασετίνες με χρήματα οι δράστες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έκρηξη σε ΑΤΜ τράπεζας σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης.
Όπως μεταδίδει το grtimes.gr, άγνωστοι ανατίναξαν το ΑΤΜ τράπεζας και κατάφεραν να πάρουν τις κασετίνες με τα χρήματα που υπήρχαν μέσα σε αυτό.
Έρευνες για το περιστατικό διενεργεί το αρμόδιο τμήμα της Ελληνικής Αστυνομίας.
- Πότε ανοίγουν τελικά τα σχολεία; Τι θα γίνει με τις απουσίες των μαθητών που νοσούν με γρίπη και τι ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας
- Οι… καυτές εκλογικές μάχες των υπουργών: Το κυνήγι του σταυρού για τα πρωτοκλασάτα κυβερνητικά στελέχη και οι «δύσκολες» περιφέρειες
- Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ: Επιδεινώθηκε η υγεία του τέως βασιλιά – Παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ
- Τι πραγματικά ισχύει για ΣΥΡΙΖΑ και Νίκο Παππά για τον Δήμο Αθηναίων
- Media: Χρονιά δοκιμασίας για τον κλάδο ψυχαγωγίας - Η ανώμαλη προσγείωση του streaming
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




