Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στο 15ο ΕΠΑΛ «Ευκλείδης»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός στις Αρχές μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στο 15ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης – «Ευκλείδης».
Συγκεκριμένα, λίγο πριν τις 12:00 άγνωστος προειδοποίησε ότι στο σχολικό συγκρότημα επί της οδού Κατσιμίδη 11 έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός.
Αυτή την ώρα ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας έχουμε σπεύσει στο σημείο προκειμένου να εκκενωθεί το κτίριο, όπως μεταδίδει το grtimes.gr.
- Αθώοι μετά από 3 χρόνια «ομηρίας»: Ο Δημήτρης Ινδαρές μιλά για την αστυνομική αυθαιρεσία του 2019 - «Έκαναν αυτό που έχουν μάθει»
- Όσα έγιναν στο θρίλερ ωρών στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και την πτήση της Emirates - Επιβάτης περιγράφει τις στιγμές αγωνίας
- Σκρέκας: Το κοίτασμα των Ιωαννίνων μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Ελλάδας για 10 χρόνια
- Θα συνεχιστεί και το 2023 η αφαίμαξη εισοδημάτων - Ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων μέτρων
- Quiet quitting: Όσα θες να μάθεις για τη νέα τάση για την οποία μιλούν όλοι στο TikTok
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



