Ξάνθη: Μπούκαρε στο πανεπιστήμιο 15χρονος και έκλεψε υπολογιστές και κινητό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συνελήφθη το βράδυ της Δευτέρας στην Ξάνθη ένας 15χρονος, ελληνικής καταγωγής για κλοπή αντικειμένων από το Πανεπιστήμιο στην Ξάνθη.
Σύμφωνα με την αστυνομία, μπήκε με δύο άλλα άτομα που δεν έχουν ταυτοποιηθεί σε χώρο του πανεπιστιμιακού ιδρύματος και έκλεψαν δύο φορητούς υπολογιστές, ένα κινητό τηλέφωνο, έναν σκληρό εξωτερικό δίσκο, συσκευές αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων (USB Flash Disk) και έναν φορτιστή υπολογιστή.
Στην κατοχή του δράστη βρέθηκαν και κατασχέθηκαν οι δύο αφαιρεθέντες υπολογιστές και το κινητό τηλέφωνο. Ενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Ασφάλειας Ξάνθης.
- Ρίσι Σούνακ: Από την συντριπτική ήττα στην απόλυτη δικαίωση - Οι θέσεις του και ο Γολγοθάς που πρέπει να ανέβει
- Δημόσια νοσοκομεία: Σε αυτές τις 3 περιπτώσεις θα πληρώνουν οι πολίτες - Τι ισχύει με τα απογευματινά χειρουργεία
- Μια απίθανη ιστορία: Πώς μια παρτίδα σκάκι έσωσε τη ζωή ενός ανθρώπου στις μέρες της Ρωσικής Επανάστασης
- Συντάξεις: Τι αύξηση κερδίζουν όσοι συνταξιοδοτηθούν το 2023 - Παραδείγματα
- Αυτή είναι η θέση που πρέπει να έχει το ψυγείο στην κουζίνα σου – Πώς επηρεάζει την λειτουργία και την θερμοκρασία του;
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



