Εκκενώθηκε ο σταθμός Μετρό Πανόρμου έπειτα από απειλή για βόμβα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην εκκένωση του σταθμού Πανόρμου της γραμμής 3 του μετρό προχώρησε η αστυνομία, έπειτα από απειλή για βόμβα.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, αρχικά στη Γραμμή 3 η κυκλοφορία διεξαγόταν μεταξύ των σταθμών «Δημοτικό Θέατρο» - «Αμπελόκηποι» και «Κατεχάκη» - «Δουκίσσης Πλακεντίας» - «Αροδρόμιο», ενώ πλέον οι συρμοί διέρχονται από τον σταθμό «Πανόρμου» χωρίς όμως να πραγματοποιούν στάση, καθώς ο σταθμός παραμένει εκτός λειτουργίας.
- Τσαβούσογλου: «Είναι ξεδιάντροπο να εμφανίζεται η Ελλάδα ότι έχει δίκιο με τους μετανάστες»
- Ξανά σε απολογία η Ρούλα Πισπιρίγκου για τους θανάτους Μαλένας και Ίριδας
- Αυτά είναι τα drone καμικάζι που σφυροκόπησαν το Κίεβο - Βαλλιστικούς πυραύλους δίνει στη Μόσχα το Ιράν, σύμφωνα με τη Washington Post
- Πετρέλαιο κίνησης: Από 1η Νοεμβρίου η νέα επιδότηση - Από 100 έως 800 ευρώ το επίδομα θέρμανσης
- Γιατί δεν κοιμόμαστε πια τα βράδια;
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



