Θεσσαλονίκη: Τους έπιασαν την ώρα που έκλεβαν χαλκό από σταθμό του μετρό
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για κλοπή καλωδίων χαλκού από εργοτάξιο κατασκευής του μετρό, στη Θεσσαλονίκη, συνελήφθησαν τρία άτομα, στην ευρύτερη περιοχή της οδού Γιαννιτσών.
Πρόκειται για Βούλγαρους, ηλικίας 22, 18 και 17 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία από το Τμήμα Ασφαλείας Λευκού Πύργου για διακεκριμένη κλοπή.
Ειδικότερα, τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής 9 Οκτωβρίου, οι συλληφθέντες έγιναν αντιληπτοί να αφαιρούν καλώδια χαλκού με τη χρήση κόφτη, από εργοτάξιο κατασκευής του μετρό στην οδό Μοναστηρίου, τα οποία πέταξαν, όταν είδαν τους αστυνομικούς.
Μετά από έρευνα προέκυψε ότι οι συλληφθέντες την περασμένη εβδομάδα αφαίρεσαν από τον ίδιο χώρο καλώδια χαλκού μήκους 900 μέτρων, η αξία των οποίων εκτιμάται ότι ανέρχεται σε περίπου 11.000 ευρώ, ενώ σε όχημα που επέβαιναν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο κουκούλες τύπου full face και ένας κόφτης.
«Έψαχνα απεγνωσμένα τη γυναίκα μου»: Έλληνες μιλούν για τους τρομακτικούς σεισμούς στη Βενεζουέλα - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
Δολοφονία 15χρονου στην Καλλιθέα: Άκαρπες οι έρευνες για το μαχαίρι - Ψάχνουν το κίνητρο της επίθεσης
«Ήθελε να βιάσει τη γυναίκα μου»: Πάστορας σε αμόκ χτυπάει γείτονά του - Το σοκαριστικό βίντεο
Το μυστηριώδες αντικείμενο που απελευθέρωσε σε τροχιά μυστικό διαστημικό σκάφος της Κίνας - Τα σενάρια
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



