Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα σε συναυλία της Άννας Βίσση
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε στις αστυνομικές Αρχές, μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στο Θέατρο Γης στη Θεσσαλονίκη.
Στο συγκεκριμένο θέατρο είναι προγραμματισμένη (σ.σ. για τις 21:00) συναυλία της τραγουδίστριας, Άννας Βίσση. Το τηλεφώνημα έγινε περίπου στις 20:30, όπως μεταδίδει το thestival.gr.
Στο σημείο έχουν σπεύσει αστυνομικές δυνάμεις.
- Έκτακτα μέτρα για την ενέργεια: Σε ισχύ από 1η Δεκεμβρίου, το αργότερο - Γιατί αποφασίστηκε πλαφόν των 180 ευρώ
- Προκλητικός πάλι ο Τσαβούσογλου: «Εμείς θα αποφασίσουμε πότε θα πάμε - Η επιτυχία μας τρελαίνει την Ελλάδα»
- Επιθέσεις σε επιβάτες, βανδαλισμοί και ελλιπής αστυνόμευση: Ανασφάλεια από τις παραβατικές συμπεριφορές στα ΜΜΜ
- Ποιο είναι το προφίλ όσων κακοποιούν ζώα; Ψυχίατροι και ψυχολόγοι εξηγούν στο ethnos.gr
- Φυσικό αέριο: Αύξηση των τιμών μετά την ομιλία της φον ντερ Λάιεν
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



