Συναγερμός στο Εφετείο: Άνδρας εισέβαλε με το αυτοκίνητό του - Υποστήριζε πως είχε εκρηκτικά
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Συναγερμός σήμανε το πρωί του Σαββάτου στο Εφετείο της Αθήνας στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, όπου άνδρας που βρισκόταν σε κατάσταση αμόκ εισέβαλε με το αυτοκίνητό του στο πάρκινγκ.
Ο άνδρας, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, υποστήριξε ότι στο όχημά του είχε ναρκωτικά και εκρηκτικά, ωστόσο, από τον έλεγχο της αστυνομίας δεν προέκυψε ύπαρξη εκρηκτικών.
Η διερεύνηση της υπόθεσης συνεχίζεται.
- Δολοφονία στην Άρτα: Εντοπίστηκε ο 29χρονος - Πληροφορίες ότι τηλεφώνησε ο ίδιος στις Αρχές
- Ο Σαλμάν Ρουσντί κινδυνεύει να χάσει την όραση στο ένα του μάτι - Ταυτοποιήθηκε ο δράστης της δολοφονικής επίθεσης
- Μακελειό στο Μαυροβούνιο: Δύο παιδιά ανάμεσα στους νεκρούς - Πληροφορίες ότι ο δράστης σκοτώθηκε από πολίτη
- Φορολογική ενημερότητα: Κουρεύεται η παρακράτηση για όσους έχουν ρυθμισμένες οφειλές
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



