Βρέθηκε η 45χρονη που είχε εξαφανιστεί από τα Κάτω Πατήσια: Κατήγγειλε πως έπεσε θύμα απαγωγής
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εντοπίστηκε η 45χρονη Αγγελική – Ειρήνη Καπετανάκη, τα ίχνη της οποίας είχαν χαθεί από τις 25 Ιουλίου στον Άγιο Νικόλαο, στα Κάτω Πατήσια, την ώρα που πήγαινε στη δουλειά της.
Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, η γυναίκα βρέθηκε να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Γεννηματάς και αμέσως μόλις κλήθηκαν οι αρχές από τους γιατρούς, έγινε γνωστό ότι πρόκειται για τη 45χρονη μητέρα δύο παιδιών.
Η ίδια κατήγγειλε πως έπεσε θύμα απαγωγής. Ακόμη είναι άγνωστο πως κατάφερε να ξεφύγει, και να βρεθεί στο νοσοκομείο. Η αστυνομία αναμένεται να λάβει την πρώτη κατάθεση εντός των επόμενων ημερών παρουσία ψυχολόγου.
- Ανδρουλάκης για παραιτήσεις Δημητριάδη – Κοντολέωντα: Να συγκροτηθεί εξεταστική επιτροπή για τις παρακολουθήσεις
- Eispraxis: Ενεργοποιείται ο Μεγάλος Αδελφός για να κυνηγήσει τους οφειλέτες της εφορίας
- Πέθανε η 3χρονη που νοσηλεύονταν στο Αγλαΐα Κυριακού - Είχε διαγνωστεί με κορονοϊό
- Καταγγελία από την Πάτρα που προκαλεί αίσθηση: Χειρουργός αρνήθηκε να εξετάσει ανήλικη ασθενή και κινδύνευσε η ζωή της
- Τέλος χρόνου για τον Archie Battersbee: Δεν θα μεταφερθεί σε ξενώνα – Αφαιρείται η μηχανική υποστήριξη
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



