Εμπρησμός ΑΤΜ... 300 μέτρα από τη ΓΑΔΑ - Οι δράστες έγιναν «καπνός»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Εμπρησμός σε ΑΤΜ σημειώθηκε νωρίς τα ξημερώματα στο κέντρο της Αθήνας. Μάλιστα, το συμβάν έγινε 300 μέτρα από τη ΓΑΔΑ, στη Μαυρομιχάλη και Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Ειδικότερα, ομάδα κουκουλοφόρων στις 3:00 τοποθέτησε εκρηκτικό μηχανισμό σε τράπεζα στο κέντρο της Αθήνας, προκαλώντας υλικές ζημιές, όπως μεταδίδει η Ελευθερία Σπυράκη για το OPEN.
Μετά από την πράξη τους, οι δράστες εξαφανίστηκαν.
Την υπόθεση έχει αναλάβει η Κρατική Ασφάλεια. Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, από τις αστυνομικές Αρχές εικάζεται πως η συγκεκριμένη ενέργεια είναι «αντίδραση» σε ό,τι αφορά την πανεπιστημιακή αστυνομία αλλά και για ένδειξη υποστήριξης σε κρατούμενο που πραγματοποιεί απεργία πείνας.
Σημειώνεται, τέλος, πως κατά τη διάρκεια της νύχτας σημειωθήκαν και εμπρησμοί σε αυτοκίνητα στο κέντρο της Αθήνας, ωστόσο, δεν είναι γνωστό εάν οι επιθέσεις συνδέονται μεταξύ τους.
Σοκ στη Δράμα με νεκρό ζευγάρι: Φέρεται να σκότωσε τη σύζυγό του και να αυτοκτόνησε
Η κακοκαιρία παραμένει: Παρασκευή και Σάββατο «δύο πολύ επικίνδυνες ημέρες» - Η πρόγνωση Μαρουσάκη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



