ΜΜΜ: Χωρίς μετρό και τραμ για τρεις ώρες αύριο η Αθήνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Χωρίς μετρό σε καμία από τις 3 γραμμές συμπεριλαμβανομένης και της 1 του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου αλλά και του τραμ θα μείνει αύριο Τρίτη η Αθήνα από τις 9 το πρωί έως τις 12 το μεσημέρι.
Οπως ανακοίνωσαν όλα τα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), την Τρίτη συμμετέχουν στην 3ωρη στάση εργασίας που κήρυξε το Εργατικό Κέντρο Αθήνας και η ΑΔΕΔΥ προκειμένου οι εργαζόμενοι να λάβουν μέρος στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, που θα γίνει στις 9.30 το πρωί, στο Συμβούλιο της Επικρατείας (Πανεπιστημίου 47- 49).
Εκείνη την ώρα, είναι προγραμματισμένη να εκδικαστεί η προσφυγή του ΕΚΑ ενάντια στις διατάξεις του «νόμου Χατζηδάκη», με τις οποίες - όπως σημειώνουν τα συνδικάτα - «προωθείται το «φακέλωμα» των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων και ο έλεγχος άσκησης των δικαιωμάτων και ελευθεριών, που αποτελούν τον πυρήνα της συνταγματικά κατοχυρωμένης συνδικαλιστικής ελευθερίας».
Προσέφυγε κατά της στάσης η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



