Θεσσαλονίκη: Σερβιτόρα κατήγγειλε πως εργοδότρια τής ζήτησε το φιλοδώρημα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια απίστευτη καταγγελία ήρθε στο φως στη Θεσσαλονίκη όταν σερβιτόρας ανέφερε πως η εργοδότρια της ζήτησε με επιτακτικό τρόπο να της δώσει μέρος του φιλοδωρήματος που μόλις είχε εισπράξει.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία οι υπεύθυνοι της επιχείρησης αρνήθηκαν να κάνουν κάποιο σχόλιο, ενώ αναφορικά με την παρακράτηση του πουρμπουάρ ο πρόεδρος της Ένωσης Εστιατόρων Ψητοπωλών και Καφέ-Μπαρ του Νομού Θεσσαλονίκης, Γιάννης Φιλοκώστας δηλώνει: «Τα τελευταία έξι χρόνια, που είμαι πρόεδρος της Ένωσης δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου αντίστοιχο περιστατικό»
Μετά από παράσταση διαμαρτυρίας του Συνδικάτου Επισιτισμού τα αιτήματα των εργαζόμενων θα ικανοποιηθούν. Το Συνδικάτο υποστηρίζει πως δεν είναι η μόνη επιχείρηση με αντίστοιχη συμπεριφορά.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



