Θεσσαλονίκη: Δεύτερος νεκρός μοτοσικλετιστής στην Γ. Παπανδρέου μέσα σε 4 μήνες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Έφυγε από τη ζωή ο 27χρονος αναβάτης μοτοσυκλέτας, μετά το τροχαίο που σημειώθηκε την Δευτέρα επί της Γ. Παπανδρέου με 25ης Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για το ίδιο περίπου σημείο όπου πριν από τέσσερις μήνες ένας άλλος μοτοσυκλετιστής, ο οποίος εργαζόταν ως διανομέας έχασε την ζωή του όταν παρασύρθηκε από ΙΧ που είχε αναπτύξει πολύ μεγάλη ταχύτητα επί της οδού Γ. Παπανδρέου.
Πώς συνέβη το τροχαίο δυστύχημα
Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 18:30 της Δευτέρας όταν ο οδηγός της μοτοσυκλέτας έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω σε σταθμευμένα οχήματα στη συμβουλή των οδών Γ. Παπανδρέου με 25ης Μαρτίου. Λίγα λεπτά αργότερα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο δεν άντεξε και έχασε την μάχη με τη ζωή.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



