Θεσσαλονίκη: Πετούσαν μπάζα σε σημείο που είχε καθαριστεί-Δύο συλλήψεις
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Χειροπέδες σε δύο ημεδαπούς ηλικίας 32 και 52 ετών που πετούσαν μπάζα σε περιοχή των Διαβατών πέρασαν αστυνομικοί του τμήματος Περιβαλλοντικής Προστασίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, το πρωί της Δευτέρας οι δύο άντρες εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω τη στιγμή που απέρριπταν τα ογκώδη αντικείμενα (όπως παλιά κατεστραμμένα έπιπλα και υπολείμματα μπαζοαπορριμμάτων), τα οποία μετέφεραν στο σημείο με φορτηγό όχημα. Να σημειωθεί ότι το προηγούμενο χρονικό διάστημα με μέριμνα του δήμου Δέλτα, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, είχε γίνει αποκομιδή όλων των απορριμμάτων της περιοχής, από τις προαναφερόμενες ανεξέλεγκτες απορρίψεις προκλήθηκε ρύπανση, υποβάθμιση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής των περιοίκων.
Σε βάρος των δύο ημεδαπών σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της Νομοθεσίας που αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος και θα υποβληθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ κατασχέθηκε το όχημα μεταφοράς των απορριμμάτων.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



