ΣΥΡΙΖΑ: Η Κομισιόν προτείνει μέτρα για τη μείωση του κόστους ενέργειας και καυσίμου και η κυβέρνηση Μητσοτάκη αδρανεί
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η αύξηση της τιμής των καυσίμων κυριάρχησε στη συνάντηση με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ) που είχαν ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης.
Στη συνάντηση μετείχε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, η γενική διευθύντρια της Ομοσπονδίας και αντιπρόεδρος του Συμβουλίου Εμπορευματικών Μεταφορών IRU, Ηρώ Δουμάνη και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ), Δημήτρης Κιούσης.
Κατά τη συνάντηση - όπως επισημαίνεται σε κοινή ανακοίνωση των δύο τομεαρχών - τέθηκαν τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο, με κυριότερο την αύξηση της τιμής των καυσίμων και την ως τώρα άρνηση της κυβέρνησης να λάβει μέτρα ανάσχεσης των επιπτώσεων του φαινομένου. Η κυβερνητική στάση, που οδηγεί τις μεταφορές σε αδιέξοδο, σύμφωνα και με τους ανθρώπους του κλάδου, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις προτάσεις της Ε.Ε. για αξιοποίηση συγκεκριμένων εργαλείων, όπως η επιδότηση του κόστους καυσίμου και το πλαφόν στην τιμή του, όπως επεσήμαναν οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης, «καταρρίπτοντας κάθε κυβερνητική δικαιολογία περί ευρωπαϊκής απαγόρευσης παρέμβασης».
Τα υπόλοιπα θέματα που απασχόλησαν τα δύο μέρη ήταν η ανάγκη:
- Παροχής επιδότησης για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων.
- Λειτουργίας των Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου για τον αποτελεσματικό οδικό έλεγχο της παράνομης μεταφοράς και ως εκ τούτου την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού και των δημοσίων εσόδων.
- Παροχής κινήτρων για τη δημιουργία συνεργιών με σκοπό την αντιμετώπιση του κατακερματισμού και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, καθώς και τη δημιουργία αλυσίδων αξίας στις μεταφορές και τα logistics, μέσα από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του ΕΣΠΑ, το Ταμείο Ανάκαμψης και τον αναπτυξιακό νόμο.
- Βελτίωσης των συνθηκών διαμονής, υγιεινής, ασφάλειας και τήρησης ωραρίων στη γραμμή της Αδριατικής.
- Ενίσχυσης του διαπραγματευτικού ρόλο της χώρας στις διμερείς συμφωνίες για τις μεταφορές, κ.ά.
Οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης αναγνώρισαν τον υψηλό στρατηγικό ρόλο του κλάδου στην εθνική οικονομία και έκριναν επιτακτική την ανάγκη στήριξής του. Τόνισαν πως η αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη στοχεύει στην απαξίωση του κλάδου και την εκκαθάριση των ελληνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε αυτόν.
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr