Ουκρανία: Επέστρεψαν στην Ελλάδα 20 εκπαιδευτικοί, που υπηρετούσαν με απόσπαση
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με τη συνδρομή των υπουργείων Παιδείας και Εξωτερικών επέστρεψαν με ασφάλεια στην Ελλάδα 20 εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούσαν σε σχολεία της Ουκρανίας. Οι εκπαιδευτικοί, με απόφαση του υπουργείου Παιδείας, θα συνεχίσουν να παίρνουν τον μισθό τους έως ότου ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην Ουκρανία και μπορέσουν να επιστρέψουν στα καθήκοντά τους.
Οι εκπαιδευτικοί απέστειλαν ευχαριστήρια επιστολή στα δύο υπουργεία και στους φορείς οι οποίοι συνέβαλλαν στην επιστροφή τους, εκφράζοντας την απεριόριστη ευγνωμοσύνη και ευαρέσκειά γιατί όπως αναφέρουν:
«Με πρωτόγνωρο επαγγελματικό και ανθρώπινο ενδιαφέρον ενήργησαν αστραπιαία μέσα στη λαίλαπα της στρεσογόνου κατάστασης που βιώσαμε όλες και όλοι τις τελευταίες ημέρες στην Ουκρανία, προσφέροντάς μας ουσιαστική στήριξη και επιλύοντας με συνοπτικές διαδικασίες το ζήτημα της ομαλής μετακίνησης μας στην Ελλάδας. Επιπροσθέτως, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας γιατί αποτελεί την "ομπρέλα" προστασίας για εμάς εδώ στην Ουκρανία διαμέσου του Πρέσβη μας στο Κίεβο, Βασίλη Μπορνόβα».
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



