Σχιστό: Νέα συντονισμένη επιχείρηση κατάσχεσης άγριων πτηνών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεκάδες άγρια πτηνά κατασχέθηκαν για άλλη μια φορά στην υπαίθρια αγορά του Σχιστού το πρωί της Κυριακής στο πλαίσιο της δεύτερης κοινής επιχείρησης των Δασικών και Αστυνομικών Αρχών για την πάταξη της παράνομης διακίνησης άγριων πτηνών υπό τον συντονισμό των υπουργείων Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Προστασίας του Πολίτη, με τη συνδρομή της Θηροφυλακής, των υπαλλήλων της Δασικής Υπηρεσίας, ανδρών της Ομάδας Δίας και των Κυνηγετικών Οργανώσεων.
Στην επιχείρηση κατασχέθηκαν 28 σκαρθάκια, 24 φλώροι, 17 καρδερίνες, 17 λούγαρα, 5 κοκκινολαίμηδες, 4 σιρλοτσίχλονα, 4 κοκοθραύστες, 4 δεντροσταρήθρες, 4 φανέτα, 3 καλόγεροι, 2 σταυρομύτες, 2 αμπελουργοί, 2 μαυροσκούφηδες, 1 σπίνος και 1 ελατοπαπαδίτσα. Τα πτηνά μεταφέρθηκαν στις εγκαταστάσεις του Συλλόγου Προστασίας Άγριας Ζωής «ΑΝΙΜΑ» στην Καλλιθέα για να εξεταστούν κτηνιατρικά, να τραφούν σωστά και να επανακάμψουν, ώστε να πάρουν σύντομα τον δρόμο της απελευθέρωσης στο φυσικό τους περιβάλλον. Όσα πτηνά χρειάζονται περίθαλψη, θα παραμείνουν περαιτέρω στις εγκαταστάσεις του Συλλόγου. Οι παραβάτες θα οδηγηθούν στη δικαιοσύνη για να τους αποδοθούν οι προβλεπόμενες από τον δασικό κώδικα ευθύνες.
Ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Αμυράς δήλωσε: «Είμαστε αποφασισμένοι από κοινού με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, την ΕΛΑΣ και τις Φιλοζωικές Οργανώσεις να εξαλείψουμε κάθε παράνομη δράση που απειλεί τα είδη άγριας πανίδας, τα οποία προορίζονται να ζουν ελεύθερα στη φύση».
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



