Αίσιο τέλος στην αναζήτηση της Στέλλας Δουλιανάκη - Είχε χαθεί στα Κάτω Πατήσια
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκλονιστική ήταν η εξέλιξη στην υπόθεση της αγνοούμενης Στέλλας Δουλιανάκη. Όπως επιβεβαιώθηκε από μαρτυρία εθελοντή αλλά και με συνομιλία με την αδελφή της, η Στέλλα βρέθηκε και είναι καλά, στο κέντρο της Αθήνας.
“Είναι η Στέλλα ναι, και σας ευχαριστούμε για τον εντοπισμό της γατί είχαμε χάσει τα ίχνη της πολύ καιρό, εύχομαι όλες οι αναζητήσεις να έχουν αίσιο τέλος” είπε η αδελφή της στην εκπομπή "Φως στο Τούνελ".
“Καθόμουν σπίτι με τη γυναίκα μου, βλέπαμε την εκπομπή την θυμόμουν σαν παρουσία στο κέντρο των Αθηνών και αποφασίσαμε με τη γυναίκα μου να πάμε στο σημείο να ψάξουμε. Πήγαμε εκεί και όντως ήταν η κοπέλα” είπε σημαντικός μάρτυρας και εθελοντής της εκπομπής.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



