Αττική Οδός: Τελειώσαν οι πομποδέκτες για τα διόδια - Τι συνέβη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Χωρίς ηλεκτρονικό πομποδέκτη, αλλά με την έκπτωση «περασμένη» σε ηλεκτρονική κάρτα θα πραγματοποιούν τις διελεύσεις τους από την Αττική Οδό οι νέοι περιστασιακοί χρήστες, καθώς ο παραχωρησιούχος ...ξέμεινε από πομποδέκτες για τα διόδια εξαιτίας των τεράστιων ελλείψεων σε παγκόσμιο επίπεδο σε μικροπεξεργαστές (microchips).
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Αττική Οδός θα εξακολουθήσει να διανέμει κανονικά τους ηλεκτρονικούς πομποδέκτες σε όλους τους νέους συνδρομητές που εντάσσονται στα προγράμματα που προσφέρουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις που ξεπερνούν το 30%, ήτοι στα Προγράμματα Bonus, Friendly και Business που εξυπηρετούν τους καθημερινούς και πολύ συχνούς χρήστες, ώστε να απολαμβάνουν πλήρως των σχετικών προνομίων.
Ωστόσο, μέχρι να εξομαλυνθεί η προμήθεια των συσκευών e-PASS, για την εγγραφή στο Πρόγραμμα Express που χρησιμοποιούν οι περιστασιακοί και όχι οι συχνοί χρήστες και στους οποίους παρέχεται εκπτωτική τιμή 2,55€ αντί των 2,80€ (έκπτωση 8,9%) η Αττική Οδός δε θα διαθέτει συσκευές e-PASS αλλά θα παραχωρεί προσωρινά προς άμεση χρήση ειδικές ηλεκτρονικές Κάρτες, η χρήση των οποίων εξασφαλίζει την παροχή της πλήρους έκπτωσης.
Με τις κάρτες αυτές, η διέλευση θα γίνεται μεν από τις λωρίδες με εισπράκτορα, αλλά η φόρτισή τους θα γίνεται ηλεκτρονικά. «Η συναλλαγή είναι ανέπαφη και γίνεται γρήγορα και με πλήρη διασφάλιση των υγειονομικών πρωτοκόλλων» σημειώνει η Αττική Οδός προσθέτοντας πως αιτήματα υφιστάμενων συνδρομητών για αντικατάσταση ηλεκτρονικών πομποδεκτών που χρήζουν αλλαγής, εξυπηρετούνται στο σύνολό τους.
Σε παγκόσμιο επίπεδο το πρόβλημα
Ο παραχωρησιούχος επισημαίνει ότι η έλλειψη πομποδεκτών έχει παρουσιαστεί σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας των έκτακτων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία COVID-19 και προέκυψε από τις ελλείψεις και δυσλειτουργίες στην εφοδιαστική αλυσίδα παραγωγής μικροεπεξεργαστών (microchips) που αποτελούν βασικό εξοπλισμό των συσκευών πομποδεκτών, με τις προμηθεύτριες εταιρείες να περιορίζουν τη διάθεσή τους σε όλους τους πελάτες τους.
Επιπροσθέτως, η καθολική εφαρμογή της διαλειτουργικότητας σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, τον Νοέμβριο του 2020, πολλαπλασίασε τα αιτήματα για χορήγηση νέων πομποδεκτών, με τη ζήτηση από την Αττική Οδό να είναι σαφώς αυξημένη σε σχέση με τους άλλους αυτοκινητόδρομους δεδομένων των πολλαπλάσιων διελεύσεων που παρουσιάζει αλλά και των σημαντικών εκπτώσεων που προσφέρει η χρήση τους στην Αττική Οδό.
Η Αττική Οδός – όπως υπογραμμίζεται - βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την προμηθεύτρια εταιρεία των πομποδεκτών, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αποκατάσταση της ομαλούς διάθεσής τους, ενώ, ευθύς εξαρχής απευθύνθηκε και σε εναλλακτικό προμηθευτή φροντίζοντας παράλληλα να προχωρήσει σε τροποποίηση του λογισμικού, διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη.
«Αυτή τη στιγμή λοιπόν εκκρεμεί η υλοποίηση των παραγγελιών των πομποδεκτών, η παραλαβή των οποίων αναμένεται να εξομαλύνει την κατάσταση μέσα στο επόμενο τρίμηνο».
Να σημειωθεί ότι από το 2003 έως τώρα έχουν διατεθεί συνολικά περίπου 1.292.000 ηλεκτρονικοί πομποδέκτες e-PASS, εκ των οποίων οι ενεργοί πομποδέκτες ξεπερνούν τους 750.000 και 84.000 Κάρτες Λογαριασμού.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr