Παγώνη στο Open: Οι άνω των 60 έπρεπε να έχουν εμβολιαστεί εδώ και μήνες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για την προσωπική της εμπειρία με ανεμβολίαστους ασθενείς άνω των 60 ετών που δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν στάση με τα νέα μέτρα για τον κορονοϊό περιέγραψε μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open η πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Αθήνας και Πειραιά, Ματίνα Παγώνη.
«Οι άνω των 60 ετών έπρεπε να έχουν εμβολιαστεί εδώ και μήνες», είπε η κ. Παγώνη, «ο κόσμος έπρεπε να το έχει συνειδητοποιήσει, να έχει εμβολιαστεί, να έχουμε βγει από αυτή την ιστορία, να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και τις άλλες καταστάσεις, για τους ασθενείς non covid, τους διασωληνωμένους non covid. Θέλουμε κρεβάτια για αυτούς τους διασωληνωμένους, να προχωρήσουν τα χειρουργεία».
«Όταν ωστόσο προσπαθείς να τους πεις γιατί πρέπει να εμβολιαστούν, επιμένουν ότι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους και δεν έχουν πρόβλημα. Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι μικρής ηλικίας, να κάνεις συζήτηση. Έχουν πάρει αποφάσεις. Όταν αρρωστήσουν και φτάσουν σε εμάς, στις απλές κλίνες στις κλινικές covid και στις ΜΕΘ, τότε τα πράγματα αλλάζουν. Αλλά τότε είναι πολύ αργά» συνέχισε και σημείωσε:
«Για το μηνιαίο πρόστιμο των 100 ευρώ, μάλιστα, κάποιοι από χτες λένε “θα τα δίνω” … τι να απαντήσεις σε αυτό τον άνθρωπο;», ανέφερε.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




