Συγκινεί το μήνυμα νοσηλεύτριας που παλεύει με τον κορονοϊό: «Εδώ Γεννηματάς. Φοβάμαι μαμά»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκίνηση προκαλεί το μήνυμα που έστειλε μια νοσηλεύτρια από το νοσοκομείο «Γιώργος Γεννηματάς» που καθημερινά δίνει μάχη με τον κορονοϊό. Η ίδια περιγράφει με ακρίβεια όσα βιώνουν οι νοσηλευτές στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν τους ασθενείς να αναρρώσουν και να ξεπεράσουν την ασθένεια. Αναφέρεται στο χαμηλό οξυγόνο νέων ανθρώπων, στους ανεμβολίαστους και στο φόβο που νιώθει για όσα ζει.
Η ανάρτησή της αναλυτικά:
Τελικά το παιχνίδι είναι άνισο.
Ο εγκεφαλικός εγωισμός ξεπερνάει κάθε προσδοκία .
Εμβολιασμένος?
Εννοείται οχι.
Ετών 39 με οξυγόνο τώρα.
21 σύνολο
4 ναι
Οι υπόλοιποι μάντεψε . . .
Και μια διασωλήνωμένη και αυτη στους μάντεψε . . . ετων 74.
Και δεν είναι η στολή που πρεπει ν'αντέξεις (γιατι λιώνεις στη κυριολεξία ) ,
δεν είναι η κούραση ,δεν είναι η όλη κατάσταση που πρέπει να διαχειριστείς. Είναι η ειρωνία , το δε βαριέσαι ,
το έτυχε σε μένα και δεν το περίμενα , δεν πίστευα οτι υπάρχει ..
Αλήθεια ?
Τώρα που είσαι πρίν τη διασωλήνωση πίστεψες ?
Πραγματικά σου λέω αυτός ο κόσμος δεν πρόκειται ν'αλλάξει ποτέ
αν δεν αλλάξει το εγω μας και πως βλέπουμε τα πράγματα.
Εδω Γεννηματάς .
Μόλις έβγαλα τη στολή .
Στάζω . .
Διψάω . .
Φοβάμαι μαμά . .
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



